2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
روغن جوانه گندم ( شرکت تقدیس )
لیست محصولات

روغن جوانه گندم ( شرکت تقدیس )

مزایای روغن جوانه گندم برای سلامتی

جوانه و سبوس گندم برای تولید گندم تصفیه شده که برای تولید نان و سایر محصولات به کار می‌رود، جدا می‌شود. جوانه گندم به صورت مایع یا کپسول موجود است. این ماده‌ی خوراکی را می‌توانید برای پخت گوشت، طعم دادن به پای میوه و غلات صبحانه یا سالم­تر کردن ماست‌تان استفاده کنید. جوانه گندم نه تنها سبب خوشمزه­تر شدن غذای‌تان می‌شود بلکه می‌توانید آن را به عنوان یک مکمل نیز مصرف کنید. چه چیزی باعث شده که روغن جوانه گندم تا این حد پرفایده باشد:

۱. جوانه گندم غنی از ویتامین E است، یک ماده‌ی مغذی دارای خواص آنتی‌اکسیدانی. آنتی‌اکسیدان‌ها به مبارزه با رادیکال‌های آزاد در بدن کمک می‌کنند تا بیماری را از شما دور نگه دارند.

۲. در صورتی که غلات کامل مصرف می‌کنید، می‌توانید از فواید جوانه گندم نیز بهره ببرید، چرا که این ماده‌ی خوراکی منبع غنی اسیدهای چرب امگا ۳ و فیبر است. جوانه گندم می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش دهد و وزن بدن را نیز تحت کنترل نگه دارد.

۳. روغن جوانه گندم سطح کلسترول بد را کاهش می‌دهد و پروفایل چربی خون را بهبود می‌بخشد.

۴. روغن جوانه گندم غنی از ویتامین B است که به بازسازی آسیب‌های بافتی و ترویج رشد بافت کمک می‌کند. جوانه گندم حاوی ۲۸ درصد پروتئین است که آن هم به بازسازی و بهبود بافت کمک می‌کند. همچنین سبب رشد گلبول‌های قرمز سالم می‌شود.

۵. روغن جوانه گندم حاوی اکتاکوزانول (الکل نوع یک زنجیره طولانی و اشباع) است که به افزایش سطح انرژی عضلانی کمک می‌کند. بنابراین شما می‌توانید برای افزایش مصرف اکسیژن و سطح انرژی آن را به کوکی‌هایی که پس از تمرینات ورزشی خود می‌خورید، اضافه کنید. جوانه گندم یک منبع غنی کربوهیدرات است.

۶. روغن جوانه گندم غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ است که به سالم ماندن سیستم عصبی کمک می‌کنند. ویتامین B موجود در جوانه گندم باعث می‌شود که همواره بدون استرس و فعال باشید.

۷. جوانه گندم به میزان فراوانی ویتامین E دارد و برای زنان باردار بسیار مناسب است. این ماده‌ی خوراکی از نقص‌های هنگام تولد مثل سقط جوانه و ناتوانی جنسی جلوگیری می‌کند.

۸. روغن جوانه گندم غنی از منیزیم است و کمک‌تان می‌کند تا سطح قند خون خود را تحت کنترل نگه دارید. بنابراین بیماران دیابتی باید روغن یا محصولات جوانه گندم را به عنوان بخشی از رژیم غذایی همیشگی خود مصرف کنند.

۹. مصرف روزانه‌ی عصاره‌ی جوانه گندم تخمیر شده کمک می‌کند تا از بیماری‌های مرگباری مانند سرطان و بیماری‌های خود ایمنی مانند آرتریت روماتوئید (روماتیسم مفصلی) دور بمانید. مصرف این عصاره مشکلات متابولیکی را نیز حل می‌کند.

۱۰. بدن نمی­تواند اسید لینولئیک را سنتز کند، بنابراین مصرف روغن یا محصولات جوانه گندم می‌تواند به کاهش آسیب کمک کند. روغن جوانه گندم همچنین حاوی اسید اولئیک، اسیدهای پالمیتیک و اسیدهای چرب استئاریک است که بدن برای انجام عملکردهای مختلف نیاز دارد.

روغن جوانه گندم برای سلامتی مفید است زیرا از سالم‌ترین قسمت گندم که حاوی تقریبا ۲۵ درصد مواد مغذی است استخراج می‌شود. این ماده‌ی خوراکی حتی سالم‌تر از میوه‌ها و سبزیجات است. در هنگام آماده کردن سوپ و کیک می‌توانید مقداری جوانه گندم در آنها بریزید.


برچسب ها: روغن جوانه گندم , روغن های گیاهی شرکت تقدیس ,
قیمت: 6500 تومان

محصولات مرتبط