2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سرکه انگبین ( شرکت الهه سبز احتشام )
لیست محصولات

سرکه انگبین ( شرکت الهه سبز احتشام )

درمان کبد چرب _ سرکه انگبین از ترکیب سرکه سیب یا سرکه انگور و عسل طبیعی به دست. می آید هر دو ماده طبیعی شگفت انگیز هستند. که دارای مزایای سلامتی زیادی هستند. و از ترکیب این دو طیف گسترده ای از مسائل مربوط به سلامت را درمان کند.

با ترکیب آنها با هم، شما مزایای سلامت این دو روش طبیعی را افزایش می دهید. سرکه انگبین علاوه بر این، افزودن عسل طبیعی به سرکه باعث می شود. خواص دارویی چند برابر شوند.

مصرف سرکه انگبین می تواند. به شما در مبارزه با درد مفاصل کمک کند. به کاهش شرایط التهابی، بهبود علائم گوارشی و درمان بسیاری از بیماری های دیگر کمک می کند. اثر تقویت کننده سلامت. سرکه انگبین به علت ویژگی های ضد باکتری، ضد عفونی کننده. ضد التهابی و ضد قارچی آنها است.

مزایای دارویی سرکه انگبین

سرکه انگبین و سرکه سیب آن. از سیب های خرد شده ساخته شده. و پس از آن تقطیر و تخمیر می شود. نتیجه یک مایع است که در اسید استیک بالا است. مجله PlosOne گزارش داد. که اسید استیک یک عامل ضد باکتری طبیعی است که می تواند بسیاری از گونه های باکتری های مضر را از بین ببرد. این می تواند به جلوگیری از عفونت های پوستی. از بین بردن پوست رادیکال های آزاد. و بهبود زخم کمک کند. طبق تحقیقات منتشر شده در مجله Advanced Wound Care، اسید استیک همچنین ضد عفونی کننده است. و می تواند به درمان عفونت های مزمن کمک کند.و....


برچسب ها: سرکه انگبین , محصولات گیاهی شرکت الهه سبز احتشام ,
قیمت: 0 تومان

محصولات مرتبط