صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
پودر سیر
لیست محصولات

پودر سیر

  • مصرف سیر، سرماخوردگی را درمان می‌کند. مصرف روزانه سیر حاوی «آلیسین» (بخش خالص سیر که گفته می‌شود عامل بیولوژیکی فعال و مهم سیر است) خطر سرماخوردگی را تا نصف کاهش می‌دهد. سیر خام دارای فیتوکمیکال‌هایی است که می‌توانند به از بین بردن باکتری‌ها و ویروس‌های بیماری‌زا کمک کنند.
  • اشکال مختلف سیر (خام، پخته، سرخ شده، پودر سیر خانگی و…..) سطح کلسترول را به میزان قابل توجهی پایین می‌آورند. در نتیجه، سیر درمانگر خوبی برای فشارخون بالا و بیماری‌های قلبی است.
  • سیر عامل مهمی برای کاهش چربی‌ها محسوب شده و مکمل‌های سیر نیز نقش مهمی را در درمان کلسترول بالا ایفا می‌کنند، به طوری که میزان کلسترول کل را طی ۴ هفته تا میزان ۱۲ درصد کاهش ‌می‌دهند.
  • سیر منبع خوبی از انرژی بوده که موجب تقویت نیروی جسمی شده و استقامت بدن را افزایش می‌دهد. اگر روزانه به مقدار کم، سیر بخورید در درازمدت شاهد افزایش استقامت و نیروی بدنی خود خواهید شد.


برچسب ها: پودر سیر ,
قیمت: 4000 تومان

محصولات مرتبط